اجرای کوارتز

اجرای کوارتز

 اجرای کوارتز دارای فرایند خاصی است که در اینجا با شما در میان میگذاریم، در گام اول پس از طراحی، اندازه گیری توسط تیم فنی ما انجام می شود، محل اتصالات و جاگذاری سینک و صفحه گار به روی نقشه طراحی اعمال می گردد. سپس در گام بعدی با اندازه گیری محل اجرای کوارتز، نقشه برای کارخانه جهت برش و فینیشینگ فرستاده می شود. زیر سازی و شاسی کشی صفحات کوارتز نیز در کیفیت کار اجرایی تاثیر به سزایی دارد.
اجرای کوارتز

قیمت اجرای کوراتز

به طور حتم شما می خواهید بدانید که دستمزد ما برای ساخت صفحه کابینت و یا هر سطح دیگری با سنگ کوارتز چقدر است و یا بعبارت صحیح تر، قیمت اجرای و نصب سنگ کوارتز چقدر می باشد. در این بخش قصد داریم مختصری در مورد قیمت اجرا به شما اطلاع دهیم.

همانطور که می دانید علاوه بر هزینه خود سنگ، شما باید هزینه ای بابت ساخت، حمل و نصب نیز بپردازید که این هزینه در مقایسه با قیمت سنگ هزینه ناچیزی است. قیمت اجرای سنگ کوارتز بسته به این که شما می خواهید چه سطحی را اجرا نمایید (صفحه کابینت، صفحه و بدنه جزیره آشپزخانه، ساخت کانتر منشی یا رسپشن و …) متفاوت خواهد و بسته به طرح کار و همچنین زمانی که برای ساخت آن مورد نیاز است، متغیر خواهد بود.

اما برای اینکه بدانید هزینه ساخت، نصب و اجرای سنگ کوارتز بصورت حدودی چقدر است ، در نظر بگیرید که هزینه ساخت صفحه کابینت با سنگ کوارتز در حدود ۱۰ درصد مبلغ کل قیمت سنگ خواهد بود. بطور مثال اگر هزینه سنگ کوارتز برای صفحه کابینت شما ۱۰ میلیون تومان باشد، اجرت ساخت و نصب آن در حدود ۱ میلیون تومان خواهد بود.

منبع: https://www.coriansazeh.ir/

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لمینت ناخن چیست؟

لیفت ابرو در آرایشگاه