میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو

ابروهایی زیبا آرزوی هر خانمی است، ابرو یکی از تاثیر گذار اجزای صورت هر شخص می باشد، پس تاثیر به سزایی در زیبایی یک خانم دارد. استفاده از ریمل ابرو، مداد ابرو، و از این نوع مواد آرایشی در روز زمان زیادی را از ما میگیرد، این نوع آرایش های ابرو کاملا موقتی است. یکی از روش های زیبایی برای داشتن ابروی با حالت .
دلخواه، میکروبلیدینگ ابرو است.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ ابرو یک روش جدید برای پرکردن قسمت های خالی ابرو ها و ضخیم سازی و یا اصلاح ابرو است، این روش کاملا غیر دائمی است و مانند جراحی های زیبایی به صورت تهاجمی نمی باشد ولی از ماندگاری نسبتا طولانی برخوردار است، با ایجاد خراش های بسیار کوچکی به روی پوست زیر ابرو و پر کردن آنها با رنگدانه های طبیعی فواصل خالی ابرو را کمی پرتر می کنند، این روش نسبت به تاتو ابرو، هاشور ابرو جدید تر است و نتیجه آن کاملا طبیعی تر و دارای ماندگاری بیشتری است.
یکی از مسائل خیلی مهم انتخاب درست فردی است که این کار را انجام می دهد، میکرو کار ابرو باید فردی مجرب و ماهر باشد تا بتواند ابروهایی قرینه و یک دست را برای شما ایجاد کند و اینکه مقدار مناسب و همگنی از رنگدانه ها را وارد پوست شما کند. نکته دیگر ترمیم میکروبلیدینگ ابرو است که حدودا پس از یک ماه نیاز به یک بار ترمیم دارد.، تا ابروهایی زیبا و طبیعی برای شما به ارمغان بیاورد و ماندگاری آن را افزایش 
دهد.


مراحل میکروبلیدینگ ابرو 

  1. مشاوره با میکرو کار
  2. انجام بی حسی موضعی 
  3. ترسیم
  4. خراش دادن پوست زیر ابرو
  5. وارد کردن رنگ دانه

مدت‌زمان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی و غیر تهاجمی برای پرکردن و اصلاح فرم ابرو محسوب می‌شود. ماندگاری این روش حدود یک تا سه سال است که وابسته به عوامل مختلف تغییر می‌کند. عواملی مثل نحوه مراقبت از ابرو، بافت پوست، رنگ‌دانه‌های پوست، چربی پوست و… در میزان ماندگاری میکروبلیدینگ موثر هستند. 
لازم است در طول این مدت هر 12 الی 15 ماه یکبار برای ترمیم مراجعه کنید.

منبع اقتباس : nilsabeauty.com


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لمینت ناخن چیست؟

لیفت ابرو در آرایشگاه