لیفت ابرو در آرایشگاه

لیفت ابرو چیست؟

 تغییر حالت ابرو یک شخص باعث تغییر چهره و موجب نمای متفاوت در چشم ها مانند باز شدن چهره و یا درشت تر جلوه دادن چهره می شود. در اکثر مواقع آرایشگران از تکنیک میکروبلیدینگ ابرو و تتو استفاده می کنند. 

در سال های اخیر با توجه به روند تغییرات زیبایی.مردان نیز در حال تغییر ابرو هستند. البته هرکسی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهد می تواند تغییراتی در چهره خود ایجاد کند اگرچه توصیه می شود این تغییرات توسط  متخصص و به روش های مناسب انجام شود.

با گذشت زمان عضلات پیشانی در نتیجه سن و گرانش زمین شروع به ضعیف شدن و شل شدن می کنند و در نتیجه باعث افتادگی ابرو می شوند. این وضعیت چهره افراد را نشان می دهد اما خسته و بی حال است. از طرف دیگر سایه ابروها در چشم تصویری خشمگین از فرد ایجاد می کند. بنابراین از لیفت ابرو برای از بین بردن این سایه و ایجاد صورت جوان روشن استفاده می شود.

لیفت ابرو با توجه به سن، برای از بین بردن خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو اجرا می شود. زیرا این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابرو با لیفت ابرو می شود هر دو ابرو به یک شکل به خود می گیرند و چین و چروک های پیشانی برداشته می شود و صورت را جوان تر نشان می دهد.

چه کسی به لیفت ابرو نیاز دارد؟

  1. افراد مبتلا به افتادگی ابرو،
  2. کسانی که خطوط عمیقی روی پیشانی دارند،
  3. کسانی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند،
  4. افراد جوان و میانسال نیز می توانند لیفت ابرو انجام دهند.
این روش امروزه یکی از محبوب ترین روش های زیباسازی ابرو است که بسیار کم خطر و مقرون به صرفه است. علاوه بر این, شما باید بدانید که اگر هر روز ابرو با زیبایی خود را, گریم و ظاهر, شما. این زیبایی ها می تواند زوری برای ابروهایی باشد که شما صدمه می زنید و باعث از بین رفتن می شوید اما ابروهای بلند یا لمینت بدون ضرر ابروهای بلند که شما مرتب کرده و ظاهر لطیف خود را حفظ کرده اید و تیره نشان می دهد.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لمینت ناخن چیست؟