لمینت ناخن چیست؟

لمینت ناخن چیست؟ 

لمینت یا پوشش ناخن نوعی روش کاشت ناخن است. جدا از این روش از تیپ برای برداشتن ناخن استفاده نمی کند. برعکس تمام مواد به ناخن طبیعی اعمال می شود و سطح را پوشش می دهد. عملکرد اصلی ورقه ورقه تعمیر سطح ناخن است. این ترمیم شامل تسطیح-تغذیه با مواد معدنی و ویتامین ها است. مواد مورد استفاده برای لمینیت شامل یک خمیر و پودر مخصوص است که بی نظمی های ناخن را پر می کند و به سطح ظاهر زیبایی می بخشد. داروی اعمال شده تا ترمیم بعدی از روی ناخن ها برداشته نمی شود و در تمام این مدت روی سطح ناخن اثر می گذارد. این ماده اثر ابزار تهاجمی و سایر عوامل خارجی را بر روی ناخن ها حذف می کند. بعد از لمینت  می توانید ناخن های خود را با لنزهای ناخن یا ابزارهای مختلف طراحی دیگر طراحی کنید.

لیمنت ناخن مناسب برای چه کسی است؟

کسانی که با مشکلات مختلفی مانند زبری و خشکی و شکنندگی ناخن ها روبرو هستند می توانند از انواع لیمنت ناخن استفاده کنند. برخی از عواملی که می توانند ناخن های شما را تحت تاثیر قرار دهند عبارتند از:

  1. استفاده از ژل لاک الکل برای مدت زمان طولانی
  2. کاشت مداوم ناخن
  3. تغذیه نامناسب
  4. مصرف مایعات کم
  5. اثرات منفی مواد شیمیایی
همچنین افرادی که دوست دارند ناخن طبیعی داشته باشند یا به کاشت ناخن لیکو مواد حساسیت دارند می توانند پوشش ناخن را هم برای داشتن ناخن های زیبا و هم برای تقویت امتحان کنند.

چه تفاوتی بین لمینت ناخن و ایمپلنت ناخن وجود دارد?


در کاشت ناخن مواد ایمپلنت با استفاده از ضخامت زیاد و نوع ناخن استفاده می شود که ظاهری خیلی طبیعی ندارد. اما در لمینت و پوشش ناخن این ماده به صورت لایه نازکی روی ناخن کار می کند که طبیعی تر از ناخن است و برای کسانی که ضخامت کاشت ناخن را دوست ندارند یا راحت نیستند بسیار مناسب است.

به چه کسی لمینیت یا پوشش ناخن توصیه می شود?

ناخن ها از لایه هایی از پروتئین ها به نام کراتین تشکیل شده اند که از پایه ناخن در زیر کوتیکول رشد می کنند.  ناخن های سالم شیارهای صاف و حتی طبیعی دارند. علاوه بر این, رنگ یکنواختی دارند, و هیچ لکه و تغییر رنگ وجود ندارد. گاهی اوقات بی نظمی ها یا رگه ها و نقاط روی ناخن ها به دلیل ضربه،  ترک دارد. همچنین اگر شما صدف های ناخن زیبایی ندارید، برای غلبه بر این ایراد شما می توانید سعی کنید از کاور ناخن یا همان لمینت ناخن استفاده کنید.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لیفت ابرو در آرایشگاه