ایرانیت سیمانی

 

ایرانیت سیمانی

با افزایش صنایع مختلف در جهان نیاز به بخش های مختلف مانند ورق های فلزی و غیر فلزی نیز افزایش یافته است. صفحه ایرانی یکی از این صفحات است که کاربردهای زیادی در مکان های مختلف دارد. این لایه به دلیل ساختار خاص خود برای پوشش های مختلف استفاده می شود. در زیر صفحه ایران و موارد مربوط بهen را بررسی خواهیم کرد.

ایرانیت سیمانی چیست؟

از ورق ایرانیت برای تزیین دیوارها و سقف ها و غیره استفاده می شود. این نوعی ورق راه راه است که برای پوشش استفاده می شود. این ورق همچنین برای زیباسازی معابر عمومی و خصوصی یا دید کور در ساختمانهای مختلف استفاده می شود. این ورق در کارخانجات تولید می شود که اغلب در رنگ ها و طرح ها و برای پوشش سقف های طاقچه ها در ضخامت ها و شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.پارکینگ, و غیره.
ایرانیت در انواع فایبرگلاس راه راه یا فلز سیمان پلاستیکی و گالوانیزه موجود است که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. البته ایرانیت موجدار کاربردهای بیشتری در انواع مختلف خود دارد.
جنس ورق فایبرگلاس ایرانیت فایبرگلاس و فایبرگلاس است که خاصیت عایق صدا و حرارت را به او می دهد. ورق ایرانیت گالوانیزه نیز از ورق فولادی با روکش روی تشکیل شده است و ورق ایرانیت سیمان نیز از سیمان و پنبه تولید می شود.

 

ایرانیت سیمانی از کجا بخریم؟

  • مصالح تهران: یکی از سایت هایی که می توانید از آن ایرانیت سیمانی بخرید سایت مصالح تهران است. مصالح ساختمانی تهران با سابقه 15 ساله در تهیه و توزیع مصالح و ابزارآلات ساختمانی درصدد است با راه اندازی وبسایت دسترسی مناسب و بدون حضور فیزیکی را برای  سازندگان محترم به انواع مصالح و ابزارآلات ساختمانی فراهم آورد .
  • جهان پوشش سالار: جهان پوشش سالار یکی از بزرگترین و عمده ترین عرضه کنندگان ایرانیت سیمانی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه با فروش انواع ایرانیت سیمانی، پلاستیکی، شانی، و همچنین انواع ورق های گالوانیزه و رنگی در تهران یکی از بهترین های خود می باشد. ایرانیت سیمانی جهان پوشش سالار یکی از بهترین ایرانیت ها می باشد که با کمترین و رقابتی ترین قیمت عرضه می شود.

 

ترکیبات ایرانیت سیمانی

ترکیبات این پوشش شامل: فایبرگلاس و پشم‌شیشه بوده و دارای ویژگی عایق صوتی است. این محصول در ابعاد گوناگون ساخته شده است. ورق موجدار از بهترین و بهینه‌ترین پوشش از لحاظ اقتصادی است. از ورق موجدار سیمانی می‌توان به‌عنوان سقف انبار، کارخانه‌ها، سقف شیب‌دار و… استفاده کرد. از مهم‌ترین خصوصیت آن می‌توان به عایق بودن در مقابل آب‌وهوای مختلف اشاره کرد. همچنین این پوشش را می‌توانید روی تیرهای چوبی و یا اسکلت‌های فلزی اجرا کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لمینت ناخن چیست؟

لیفت ابرو در آرایشگاه