رستوران پیاله

 رستوران ایرانی پیاله در 1330 در مجیدیه تهران تأسیس شد و  از آن زمان به رستورانی تبدیل شده است که برای بسیاری از والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما به یادگار مانده است. حال و هوای نوستالژیک و خنک و همچنین غذاهای خوشمزه ای دارد. غذای اصیل ایرانی مثل دیزی، قیمه اصل قزوین، انواع کباب، گوشت و سایر خوراکی ها دارند که می توانید در کیسه ای بخرید، دوز فوق العاده ای دارد، واقعا با یک فنجان چای کهنه طعم دیگری می دهد. ظروف، و تمام طعم آن عالی است.

در رستوران پیاله  سپس به سراغ دیزی می رویم، یکی از غذاهای معروف پیاله که بسیار محبوب است. بره و دنبه تازه با نخود و مخلفات برای چند ساعت پخته می شوند تا نرم شوند. ابتدا دم ​​را آسیاب کرده و مخلوط می کنیم. با آبگوشت درست کردیم و با پیاز سرو کردیم که  خوشمزه بود. 
. با من دوغ سنتی  با کاسه قدیمی خوردیم  که خیلی راضی کننده بود. دیزی کاسه را حتما امتحان کنید، این یکی از غذاهای اصلی این رستوران است.

زرشک پلو با مرغ رستوران پیاله

رستوران ایرانی پیاله در دهه 1330 در مجیدیه، شمال تهران تأسیس شد و در همان زمان تبدیل  به رستورانی شد که بسیاری از والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما به یاد دارند. فضایی نوستالژیک و خنک و همچنین غذاهای لذیذ و اصیل دارد. ایرانیان مانند دیزی، قیمه اصل قزوین، 
 کباب های متنوع، گوشت و سایر اقلام جذابی دارند که می توانید بخرید.

وارد رستوران پیاله که میشین یه سماور دغالی بزرگ‌ و قدیمی رو میشه دید که چای ذغالی لب سوز و لب دوز معرکه ای داره با استکان نعلبکی های قدیمی چایی واقعا یه طعم دیگه میده و همه ی مزه ش به هورت کشیدنشه.
بعد رفتیم سراغ دیزی یکی‌ از غذاهای معروف پیاله که کلی طرفدار داره. گوشت تازه گوسفندی و دنبه رو با حبوبات و مخلفات میذارن چندین ساعت خوب بپزه تا حسابی جا بیفته. دنبه رو اول له می‌کنیم ‌و با آبگوشت مخلوط میشه نون‌‌‌ تازم تیلیت کردیم و با پیاز زدیم که فوق العاده خوشمزه بود کنارشم دوغ سنتی رو با پیاله خوردیم به سبک قدیم که خیلی کیف داد.حتما دیزی پیاله رو امتحان کنید جزو بایدهای تیست این رستورانه.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لمینت ناخن چیست؟

لیفت ابرو در آرایشگاه