چرا باید از نرده چوبی استفاده کنیم؟

 

نرده چوبی به دلیل چوبی که روی آن استفاده می شود، حس گرم و صمیمی به خانه می دهد. این حصار در محاصره طبیعت، حس خوبی به طراحی داخلی خانه می بخشد. و  روی آن قدم بگذاریم در کف راه پله چوبی احساس راحتی خواهید کرد. این نرده های عملکرد محافظتی نیز دارند و از سقوط آنها از پله ها جلوگیری می کنند. نرده چوبی قوی تر از نرده آهنی است (به شرط نصب صحیح) و همچنین زیباتر.

این مشکل باعث شده بسیاری از افراد  نرده چوبی را خریداری کنند. این بیلبوردها که همیشه شیک و جذاب هستند، هرگز از مد نمی افتند. در ادامه به تشریح اجزای نرده چوبی و کیفیت مواد ساخته شده در این محصول می پردازیم. نرده (نرده چوبی) یا دسته نرده چوبی

دسته نرده نمای بالایی پله‌ها است که در بالای پاها قرار گرفته و به بالا و پایین رفتن  کمک می‌کند. هندریل در گذشته به آن استاپ می گفتند. نرده  به گونه ای متفاوت طراحی شده است که دست  به راحتی آن را بگیرد یا به آن 
 می گویند. شایان ذکر است که دسته نرده ها پروفیل ابزاری است که محل انگشتان  روی آن حک شده است و در برخی از آنها یک بخشی از کناره ها نیز منبت کاری شده است که به زیبایی یک پلکان چوبی است.

 

اجزای نرده چوبی:

 

پایه، ایستگاه، پانل، دسته نرده و غیره هستند، اصطلاحاتی که هر کدام  به قسمتی از نرده اشاره دارد. لازم است قبل از خرید نرده چوبی با این تغییرات آشنا شوید.

 

پایه نرده چوبی:

پایه حصار به ستون های هم اندازه  که در کنار هم قرار گرفته اند و از نظر اندازه کوچکتر از ایستگاه هستند نامیده می شود. پایه نرده ها توسط دسته نرده به هم متصل می شود. و ... در طرح های مختلف تراشیده و حک شده تولید و عرضه می شوند.

 

نعلبکی (تخت)

نعلبکی چوبی مربعی شکل است که روی  زمین نصب می شود و پایه نرده روی آن قرار می گیرد. زیر لیوانی ها در دو سایز و دو مدل موجود هستند. لطفا در هنگام خرید به این نکته توجه کنید. همچنین سنج در دو مدل مجردها و مجردها در دسترس هستند. زیر لیوانی های ساده بیشتر برای نرده ها  استفاده  می شود.

 

ایستگاه نرده:

ایستگاه ها یا آغازگرها مشابه پایه نرده ها هستند با این تفاوت که ابعاد بزرگتری دارند. ایستگاه ها معمولا در ابتدای حصار قرار دارند. و در جایی نصب می شوند که نرده ها و پایه ها شکسته شده است.

پست ها علاوه بر زیبا بودن، نرده ها را محکم تر می کنند.

 

دسته نرده: دو نوع نرده  وجود دارد. نرده های مسطح و گرد. نرده های مسطح را می توان آماده برای استفاده تحویل داد.

اما اگر حصار شما  منحنی است، باید توجه داشته باشید که دسته نرده توسط نصاب و در محل نصب شده است. دسته حصار توخالی: دسته حصار توخالی همان نرده های مسطح با شیار دو بعدی در داخل می باشد. او در 4 سانتی متر خالی است. از این نرده ها در جاهایی که نرده های فلزی 
  استفاده  می شود اگر ابعاد مورد نظر شما با این ابعاد متفاوت است می توانید  نرده با ابعاد سفارش دهید.>

برای آنچه که به دنبال آن هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید. لازم به ذکر است که  نرده های گرد توخالی مانند نرده های گرد توسط نصاب در محل  ساخته می شوند. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پودر پروتئین چیست؟

لمینت ناخن چیست؟

لیفت ابرو در آرایشگاه